Ga naar inhoud

opstarten onder windows


anoniem

Aanbevolen berichten

De computer van onze kinderen is heel langzaam en er worden ook allerlei dingen gestart die helemaal niet gebruikt worden. Ik heb natuurlijk al opgeruimd en gedefragmenteerd, maar dat helpt ook niet echt. Herstelpunten hebben ze niet gemaakt, dus ook dat werkt niet. Maar misschien kan ik wel iets doen aan het opstarten. Waar kan ik zien welke programma's starten en hoe kan ik die eventueel uitzetten. Welke processen/bestanden kunnen absoluut niet uitgezet worden. Is daar bijvoorbeeld een website van (of een boek). Er zijn natuurlijk wel boeken over vista, maar meestal staat daar niet in wat ik zoek. Vast bedankt. Gerda
Link naar reactie
zet ccleaner (freeware) eens aan het werk, om ook het register wat op te schonen. en ccleaner kan je ook helpen bij het opschonen van de lijst mee-opstartende software. (in die lijst kan je eigenlijk alles weghalen behalve virusscanner, firewall en evt software om een draadloze verbinding te onderhouden) je vindt ccleaner op www.ccleaner.com
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...