Ga naar inhoud

wel lid administrators maar geen administorrechten Win7


anoniem

Aanbevolen berichten

Zoals gezegd ben ik als gebruiker lid van de adminstrators met mijn account maar als ik iets wil wegschrijven naar "mijn documenten" krijg ik bijna altijd de melding dat ik niet voldoende rechten heb. Lastig als je een document met dezelfde naam wil wegschrijven omdat die eerst een *.tmp bestand maakt en je niet zeker weet dat het wel vervangen is. Is het op te lossen? Noot: Het probleem doet zich ook veelal voor met directories die buiten "gebruikers/users" vallen zoals een programma die iets wil wegschrijven in c:\program files\.......... Ik gebruik Vista Ultimate 32 bits
Link naar reactie
Check daarover de site van SchoonePC [url=http://www.schoonepc.nl/vista/gebruikersaccountbeheer.html]Gebruikersaccountbeheer (UAC) en problemen met beheerrechten.[/url] Overigens in je startpost heb je het over Vista Ultimate 32 bits. Dan is Win7 in de topictitel verwarrend. Verder is voor Vista Ultimate 32 Service Pack 2 aan te raden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...