Ga naar inhoud

Internet explorer loopt vaak vast in windows 7


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met internet explorer in windows 7 64 bit. Bij het browsen loopt internet explorer zeer vaak vast en krijg je de melding dat deze niet meer reageert. De melding die dan komt is of je wilt afsluiten, opnieuw opstarten of herstellen oid Nu heb ik gehoord dat Flash player vaak dit probleem veroorzaakt. Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Link naar reactie
[quote:6d2bdf61f6="Gerben1974"]internet explorer windows 7 64 bit (..) Flash player [/quote:6d2bdf61f6] Check of je iets bruikbaars kunt vinden op het Windows Seven Forum thread [url=http://www.sevenforums.com/browsers-mail/47303-no-64bit-flash-player-32bit-ie-crashes.html]Windows 7 - no 64bit flash player, 32bit IE crashes.[/url]
Link naar reactie
Wat ik hier ga zeggen is voor jou misschien geen echte oplossing, maar ze is wél afdoende en bevrijdend! Omdat ik het beu was telkenmale op problemen van de Internet Explorer te stuiten heb ik (uiteindelijk) besloten om over te schakelen naar Firefox. Sindsdien heb ik niets meer te klagen. Alleen vind ik van mijzelf dat ik dom ben geweest het zolang uit te stellen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...