Ga naar inhoud

boodschap onbekend programma


anoniem

Aanbevolen berichten

Bij het opstarten van mijn pc verschijnt in de systeembalk de boodschap dat er een opstartprogramma wordt geblokkeerd. Als ik vervolgens kies voor uitvoering hiervan krijg ik de melding dat het een onbekend programma is. Hierna kan het programma worden geannuleerd of als ik het programma vertrouw toch worden gestart. Weet misschien iemand hoe deze boodschap uitgeschakeld kan worden? Bij voorbaat dank! Jan B
Link naar reactie
Hallo bsa100, Sorry voor de late reactie. Het betreffende programma blijkt Filehippo update checker te zijn. In de settings hiervan heb ik inmiddels het vinkje verwijderd bij programma opstarten bij het starten van Windows. In Computer Totaal nr. 1 van december werd dit programma genoemd in het artikel over automatiseren van Windows. Hierin werd aanbevolen om deze updatechecker automatisch te laten uitvoeren bij het opstarten van Windows. Iedere keer echter de boodschap van een geblokkeerd opstartprogramma zit je toch niet echt op te wachten en dus start ik voortaan de checker maar handmatig op. In ieder geval bedankt voor je advies. Jan B
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...