Ga naar inhoud

virusbeveiliging


anoniem

Aanbevolen berichten

Steeds wanneer ik mijn PC opstart met Windows XP-SP3, krijg ik de mededeling van het beveiligingscentrum van windows MS te zien waarop staat dat er geen virus beveiliging aanstaat. Dit is hinderlijk, daar ik gebruik maak van Norton Internet Security (NIS) waarvan de Norton antivirus-proctection ingeschakeld staat. Blijkbaar herkend windos NIS niet of ...?? Hoe kan ik deze mededeling uit zetten, of windows zo instellen, dat deze wel het Norton antivirus programma herkend?
Link naar reactie
[quote:244f1a6564="stee0036"]Windows herkent volgens mij geen enkele vreemde virusscanner. Dat wil zeggen, een die niet van Microsoft is[/quote:244f1a6564]AVG wordt ook prima herkend hoor. Wat wel eens een probleem is dat Windows bij opstarten checked of een virusscanner actief is terwijl de virusscanner nog niet opgestart is of nog aan het updaten is. Gevolg, er komt een melding en die gaat niet weg (heb ik ook wel eens als AVG aan het updaten slaat gelijk bij opstarten).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...