Ga naar inhoud

Windows 7


anoniem

Aanbevolen berichten

Hier voor stond er vista op de pc nooit last van gehad ook niet met gamen ik speel altijd GTA san andreas en GTA vice city op de pc maar nooit iets dergelijks gehad want daar had ik ook aero en flip 3d. Want mijn computer is geschikt voor vista dus ook videokaart geheugen etc. Of heeft windows 7 veel meer grafische prestaties nodig? Nog IEMAND EEN ANdERE OPLOSSING?
Link naar reactie
Hier zijn gegevens van videokaart PC WIZZARD 2010 Algemene Informatie : Fabrikant : ATI Technologies Model : Standaard-VGA grafische adapter Bus Type : PCI Texture geheugen : 1 MB Vernieuw Rate (min/max) : / Hz GPU Informatie : Aantal GPU : 1 Processor : RC410 Bus : 0-bit Geheugen Type : 15 MB DDR GPU Frequentie : 300.72 MHz - [initial : 300 MHz] GPU Configuration : Technologie CrossFire : Nee GPU Timings : CAS Latency (tCL) : 3 clocks RAS to CAS (tRCD) : 8 clocks RAS Precharge (tRP) : 3 clocks Cycle Time (tRAS) : 6 clocks Video Bios Informatie : Date : 05/09/08 ID : 01.00 Catalyst : 6.1.7600.16385 Algemene Functies : Breedte : 320 mm Hoogte : 240 mm Pixel per inch : 96x96 dpi bits per pixel : 32 Kleur Bits/Planes : 1 Kwasten : 4294967295 Pennen : 4294967295 Markeerders : 0 Apparaat Lettertypes : 0 Apparaat Kleuren : 4294967295 Clip Output naar Rechthoek : Ja Hardware Acceleratie : Nee Raster Mogelijkheden : Banding : Nee Overdracht Bitmaps : Ja Bitmap >64 KB : Ja Lettertypes groter dan 64 K : Ja DIBs : Ja DIBTODEV : Ja Flood Opvulling : Ja Schalen : Nee StretchBlt : Ja StretchDIB : Ja Curve Mogelijkheden : Chord Bogen : Ja Cirkels : Ja Ellipsen : Ja Interieuren : Ja Taartpunten : Ja Afgeronde Rechthoeken : Ja Gestyleerde Kaders : Ja Brede Kaders : Ja Brede, gestyleerde Kaders : Ja Mogelijkheden lijnen : Interieuren : Ja Markeerders : Ja Polylines : Ja Polymarkeerders : Ja Gestyleerde : Ja Breed : Ja Breed, Gestyleerd : Ja Veelhoekmogelijkheden : Interieuren : Ja Alternatieve Vulling Veelhoek... Ja Spiraal Vulling Veelhoeken : Ja Rechthoeken : Ja Scan Lijnen : Ja Gestyleerde Kaders : Ja Brede Kaders : Ja Brede, gestyleerde Kaders : Ja Tekstmogelijkheden : Streep Precisie : Ja Streep Clip Precisie : Ja 90° Karakter Rotatie : Nee Om het even welke Hoek Ka... Nee Onafhankelijke X-Y Schaling : Nee Vette Karakters : Nee Schuin : Nee Onderstreept : Ja Doorgestreept : Ja Raster Lettertypes : Ja Vector Lettertypes : Ja Kleurbeheer Mogelijkheden : CMYK : Nee Gamma Ramp : Nee ICM Apparaat : Nee
Link naar reactie
Het lijkt erop dat je windows 7 hebt geinstalleerd? Je moet iig je drivers van je videokaart, geluid en netwerkkaart even installeren. Je draait nu op windows drivers, echter zijn dit een soort van algemene drivers waardoor je hardware niet optimaal presteert(vandaar ook de 1). Met die gegevens die je geeft kunnen we helaas niets, is het soms een merk pc? Zoas een Dell,acer ofzo? Ga naar de website van de fabrikant en zoek de juiste en download de drivers en installeer deze Is het geen merk pc dan heb je als het goed is altijd driver cd's meegehad of iig een factuur met de hardware die erin zit. Succes!
Link naar reactie
[quote:41742ee982="wesley-w"]HP/COMPACQ pc [/quote:41742ee982] Welk type? Welke ATI videokaart erin zit zou je eventueel kunnen checken met applicatie [url=http://www.gtopala.com/]SIW.[/url] [quote:41742ee982="wesley-w"]Waarom werkte het wel in vista [/quote:41742ee982] Weet je nog welke Experience Index Vista had? [quote:41742ee982="wesley-w"]Ik heb windows 7 maar mijn grafischce prestaties zijn 1[/quote:41742ee982] Dat is inderdaad wel wat laag. Zelfs met mijn Lenovo R61i 8932GMG laptop, had ik al een hogere score http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=1395716&highlight=#1395716 Zover ik me herinner had ik toen nog geen 3d drivers geïnstalleerd. //Edit. Bij nader inzien die blog over Base score definitions, vervangen door deze hyperlink op webwereld [url=http://webwereld.nl/internationaal-nieuws/55761/microsoft-tweaks-experience-index-for-windows-7.html]Microsoft tweaks Experience Index for Windows 7.[/url]
Link naar reactie
[quote:3a1410d4d4="wesley-w"] ATI Radeon XPRESS 200 video (VGA-poort) (..) 256 MB gedeeld systeemgeheugen [/quote:3a1410d4d4] Die 256 MB zegt niet zo heel erg veel, over de prestaties. Maar ik vond op het Windows 7 Forums een tutorial van iemand met een hp pavilion dv5000 Xpress 200m, die je zou kunnen proberen http://www.sevenforums.com/graphic-cards/41022-aero-finally-enabled-tutorial-radeon-xpress-200m.html
Link naar reactie
Onboard video en games is niet echt een goede combinatie. Onboard video wordt eerder gebruikt voor kantoorapplicaties, internet en fotobewerking. Denk dat je beter voor vijf tientjes een losse videokaart kunt aanschaffen. Dat is al een verbetering t.o.v. je onboard videokaart. Wil je recentere games ook kunnen spelen dan zul je wat dieper in de portomonnee moeten tasten. Denk zo rond de honderd euro.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...