Ga naar inhoud

Windows 7, dvdspeler heeft kuren


anoniem

Aanbevolen berichten

Windows7 geinstalleerd. DVD speler is vaak niet zichtbaar in verkenner. Soms na 15 minuten verschijnt hij ineens. Branden van een CD lukt niet. Ik heb op dit probleem gegoogled en het is een bekend probleem maar ik heb geen patch gevonden. Als ik de driver opnieuw wil installeren zegt hij dat ik de meest optimale driver al heb geinstalleerd. Iemand die dit probleem al heeft weten te tackelen ? PS Onder Vista werkte hij prima dus het ligt niet aan de speler.
Link naar reactie
driver zit gewoon in windows ingebakken. dat hardware constateert dat het apparaat normaal werkt, betekent niets meer dan dat windows constateert dat er een apparaat is aangesloten en er een driver voor geïnstalleerd is. maar het zegt dus niks over of het apparaat het doet, ja dan nee, en evenmin of die driver nog kosher is. ga eens configuratiescherm-apparaatbeheer, kklik rechts op de betreffende speler en kies voor installatie ongedaan maken. na een herstart zal windows het ding opnieuw (maagdelijk) installeren, en heb je kans dat het leed geleden is
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...