Ga naar inhoud

recovery disk maken voor hp laptop met vista


anoniem

Aanbevolen berichten

Bij voorbaat excuses als ik een vraag stel die al eerder is behandeld. Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon niet vinden wat ik zocht. Ik heb een hp laptop met windows vista. Ik heb er geen vista cd bijgekregen maar er zit een recoverypartitie op de laptop. Ik heb daar tot op heden nog niets mee gedaan maar het is hoog tijd dat nu te doen omdat ik niets heb om de boel weer op te starten als er iets mis gaat. Mijn vraag is wat ik nu het best kan doen. Ik heb door allerlei drukte de ontwikkelingen op automatiseringsgebied de laatste jaren niet goed bij kunnen houden en ben eigenlijk het spoor een beetje bijster als het gaat om dit soort zaken. Moet ik een revovery disk maken en zet ik dan gewoon het bestand (want dat lijkt het te zijn) op een cd/dvd of moet ik op opstarten en dan wegschrijven? Of zijn er wellicht nog andere handige tips. Bedenk daarbij wel dat ik dus geen computer wizkid ben.. :oops: Wie helpt me op weg? :lol: bvd
Link naar reactie
[quote:aa55dad8bf="conqubite"]Ik heb een hp laptop met windows vista. (..) Moet ik een revovery disk maken[/quote:aa55dad8bf] Dat soort informatie is te vinden op de site van de fabrikant. Check daarvoor deze hyperlink [url=http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=nl&dlc=nl&cc=be&docname=c00838541]HP Backup en Recovery Manager gebruiken.[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...