Ga naar inhoud

Bestaat er zoiets?


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo, ik vroeg mij af of er software bestaat dat bij houd wat de computer aan commands weg stuurt naar spellen. Bvb ik speel een online spel en als ik mijn poppetje laat lopen door op bepaalde coördinaten op het scherm te klikken dan stuurt te computer een code weg die tegen het spel zegt dat het poppetje naar die coördinaten in het spel zelf moet lopen. Is er dus software die mij kan vertellen wat de computer weg stuurt als ik input geef aan een spel? (uiteindelijk voor het maken van een macro die op de achtergrond kan werken maar dat doet er even niet toe) Faray
Link naar reactie
Allereerst: weet je zeker dat je dat wilt? Als je een spel speelt dan worden er volgens mij duizenden commands weggeschreven. En als je daar dan nog een macro van wilt maken, dan wordt dat lastig. En ten tweede: voor wat voor spel wil je dat? Als het een soort Super Mario is ofzo dan is het waarschijnlijk wel mogelijk. Maar als jij Call Of Duty computergestuurd wilt hebben vraag ik me af of dat kan. En ten derde: als er al een programma voor is, en ik denk dat dat wel bestaat, dan wordt je PC waarschijnlijk vreselijk ongewoon traag. Dat is hetzelfde als dat je een screen recorder wil gebruiken tijdens je spel. Dat zuigt heel veel CPU. Dus overdenk goed of dit is wat je wilt.
Link naar reactie
nah een screen recorder trekt mijn pc wel hoor;P, en wat het spel betreft dat is ook niet zwaar ofzo. het gaat om conquer online 2.0 en dat is een 2.5D mmorpg. toch als ik helemaal alleen sta in een omgeving en bvb eens tukje loop dan lijkt me toch n iet dat er zo verschrikkelijk veel verstuurd wordt dat ik het er niet meer uit kan vissen. maar weet iemand ook de naam van dit soort programma's? en hoe wordt dit meestal weer gegeven, met memory address? of wat?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...