Ga naar inhoud

Register-fouten


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb pas een nieuwe PC gekocht met Windows 7 64-bits erop, maar ik heb een klein probleempje met het register; Ik heb spellen die alleen op 32-bit kunnen draaien, en dan blijkt er een dll-bestandje op je pc te zitten waarmee je die spellen dus kan draaien; wow64.dll in de system32 map. Dus, als ik hem probeer te registreren met regsvr32, dan komt er deze error: [quote:99b9f9806b]Module 'wow64.dll' is geladen, maar het toegangspunt DllRegisterServer is niet gevonden. Zorg ervoor dat 'wow64.dll' een geldig DLL- of OCX-bestand is en probeer het vervolgens opnieuw.[/quote:99b9f9806b] Doe ik het nu verkeerd, moet ik wow64 anders openen? Het probleem is namelijk dat ik geen één dll-bestand kan openen, want dan krijg ik steeds de DllRegisterServer-error. Dus ligt het aan mijn pc, of is er een programmaatje waarmee dit opgelost kan worden? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met dit probleem. Tim
Link naar reactie
wow64.dll is een systeembestand dat hoort bij een 64 bit Windows. Het is nodig om 32 bit toepassingen op een 64 bit Windows te laten werken. Dit heeft niets met het spel te maken. Het dll bestand registeren is ook helemaal niet nodig aangezien het geen nieuw bestand is. Welk(e) spel(len) probeer je te starten en wat voor foutmeldingen geven die? In principe moeten 32 bit toepassingen gewoon werken in een 64 bit Windows (hier en daar wat uitzonderingen) Of zijn het hele oude 16 bit spellen? Die kunnen inderdaad niet op 64 bit werken maar dat hoef je ook niet te proberen ook, dat gaat gewoon niet.
Link naar reactie
Ah, dat klinkt logisch. Nouja, het zijn vooral oude spellen uit 1998 inderdaad, dus ik denk dat die op 16-bit draaien. Ik krijg bijvoorbeeld "Het programma of onderdeel [...] kan niet worden gestart of uitgevoerd vanwege incompatibiliteit met 64 bitsversies van Windows. Neem contact op met de softwareleverancier om te vragen of een met de 62 bitsversies van Windows compatibele versie is. Nouja, ik zie er boven staan Niet ondersteunde 16-bits toepassing, dus gewoon verkeerd gelezen, sorry. Bedankt voor je uitleg. Lockje dan maar?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...