Ga naar inhoud

Doorsturen outlook mail naar Hotmail UITZETTEN


anoniem

Aanbevolen berichten

HELP!!! Ik wil mijn Outlookmail die nu automatisch word doorgestuurd naar mijn Hotmailadres uitzetten. De mail hoeft dus niet meer worden doorgestuurd naar Hotmailadrtes. Via Extra<=>Regels en waarschuwingen heb ik deze instelling verricht!! Echter wanneer ik deze open zie ik niet mijn ingestelde regel staan??????? Heb geen idee hoe ik instelling verwijder!!!!! Wie weet raad???
Link naar reactie
Heb je die instelling inderdaad in Outlook aangepast? Of was het misschien bij de service-provider? Daar kan eventueel een forwarding worden ingesteld. Zou de regel in Outlook zijn toegepast, dan betekent dat dat de mail eerst moet worden binnengehaald op je systeem en dan weer wordt verzonden naar het Hotmail-account. Daarvoor is dus een handeling nodig....het ophalen van de mail en dat zal denk ik niet de bedoeling zijn geweest.
Link naar reactie
Zoals gezegd, ik denk niet dat je het in de instellingen van [b:c1cf734ad8]Outlook[/b:c1cf734ad8] moet zoeken, maar bij de [b:c1cf734ad8]instellingen bij de service-provider[/b:c1cf734ad8], omdat ze ook geforward worden naar het Hotmail-adres dat je dus kennelijk (voorlopig?) niet meer wilt gebruiken. Zoek bij de provider naar iets als: "Instellingen voor mailserver" Dit heeft niets te maken met de instellingen in Outlook, ook al omdat je regels voor afhandeling van de post ontbreken. Opnieuw installeren van Outlook zal dan ook niet helpen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...