Ga naar inhoud

Procedure Upgrade Vista naar Windows 7


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, had graag geweten wat de meest optimale manier is mijn HP laptop te upgraden nr W7. Heb reeds een upgrade gekocht in de mediamarkt nu had ik enkel willen weten of het beter is eerst vista te herinstalleren of te herstellen in mijn geval of gewoon de Upgrade te installeren zonder veel zorgen. Mijn vista is enorm traag geworden en hoop met de upgrade dit deels te verhelpen. Alvast bedankt en groetjes.
Link naar reactie
Nee een clean install doen van Windows 7. Je moet dan wel eerst al je data backuppen! Daarna DVD van Windows 7 erin en de partitie selecteren waar nu Vista geïnstalleerd staat. Als de setup een bestaand Windows installatie vind (en dat is hier dus het geval) dan kun je de upgrade gewoon gebruiken om een clean install te doen. Dat is aan te bevelen boven een upgrade installatie, al moet je dan wel je programma's opnieuw installeren, het is dus wat meer werk maar wel de moeite waard. Alles lekker schoon, fris en fruitig :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...