Ga naar inhoud

dcom server process launcher 99% cpu?


anoniem

Aanbevolen berichten

Iemand enig idee hoe ik dcom server process launcher fix? Ik heb hier een enorm vertraagde pc, win xp sp3, waarbij svchost.exe 99% cpu time pakt. Internetten is 9 vd 10 keer niet mogelijk. In veilige modus gaat het wel prima. Bij afsluiten van svchost.exe krijg ik de melding dat dcom server process launcher onterrecht is afgesloten en de pc herstart wordt. Op de pc (niet mijn eigen pc) staat panda en verder wat zaken als een hp printer (las over wat problemen met ie8 vs hp). Systeemherstel gaf na herstellen een error (niet gelukt). Iemand enig idee hoe deze 99% cpu user weg te krijgen?
Link naar reactie
Beste, ik had exact hetzelfde probleem van jou, vandaar dat ik lid geworden ben... svchost.exe is, in mijn inziens althans, vermomming voor iets anders, ik heb dit kunnen checken door het te sluiten zoals je ook beschreven hebt komt dan de boodschap"DCOM blablabla Systeem afsluiten" en dan kon ikzelf zien dat _Ex-08.exe al het CPU gebruik over nam! ik ben dan beginnen zoeken naar geschikte programma's voor dit te verwijderen, en ben hierin geslaagd door twee programma's achtereenvolgens te laten draaien: 1) Malware bytes voor meer info zie: http://www.hijackthis.nl/forum/viewtopic.php?f=4&t=23485 2) A-squared voor de volledigheid, deze heeft in mijn geval de Unpackworn kunnen verwijderen! beiden zijn gratis te downloaden van download.cnet.com Veel succes Nicolas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...