Ga naar inhoud

W7 op miniPC met Intel GMA915 .. drivers anyone ?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Mensjes, Ik heb hier de volledige [b:826dda7baf]legale[/b:826dda7baf] versie van Windows 7 Ultimate NL (zowel 32b als 64b zit er in het doosje). Deze staat op mijn gewone PC, maar heb ik vanmiddag ook geïnstalleerd op mijn server. Deze server is een Aopen MP915-X. Op de site van Aopen staan drivers voor de videokaart van deze MP915. De videokaart die erin zit, is de Intel GMA915 (vandaar de naam MP915). Echter, er staan geen drivers voor Windows 7 op de Aopen site. Nu heb ik op de INTEL site verschillende GMA915 drivers gevonden, maar geen Windows 7 driver. Weet iemand wellicht waar ik een W7 driver kan vinden ? Ik wil W7 daar graag op blijven gebruiken, het loopt érg soepel namelijk, erg snel. Het is een server, maar ik gebruik 'm ook als computer voor het uitdraaien van facturen voor mijn klanten. Alvast hartelijk dank. ..Jax.. PS: een geluidskaart driver zou ook fijn zijn. PS²: ik heb de videochip met een driver van de Aopen site al wel zo geflashed, dat de chip op 1680x1050 het bureaublad kan weergeven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...