Ga naar inhoud

Windows 7 gebruikersaccounts en gedeelde programmas


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds ruim een week een nieuwe PC met Windows 7. Ik heb voor alle familieleden een (normale) gebruikersaccount aangemaakt (zoals aanbevolen ivm beveiliging). Dat levert echter in een aantal gevallen problemen op. Zo heb ik een uitgebreide muziekbibliotheek die ik via iTunes beheer. Deze staat op een externe HD. Ik heb iTunes op de nieuwe PC geinstalleerd en de "iTunes Library" en "Tunes Music Library" files naar de iTunes folder op de diverse accounts gecopieerd. Vanuit de accounts kent iTunes nu de inhoud van de bibliotheek, afspeellijsten, ratings, aantal malen gespeeld e.d. (leuk voor de kinderen). Echter deze data zijn gebonden aan de accounts. Als ik vanaf mijn eigen account muziek toevoeg, weten de andere accounts dat niet. Dan zou ik de library files vanaf mijn eigen account weer moeten kopieren naar alle andere accounts. Niet erg handig dus. Is dit op te lossen zodat iTunes slects op 1 enkele plaats naar de library files zoekt vanuit alle accounts ? Hetzelfde probleem doet zich voor bij LiveMail. Als de mail vanaf een account opgehaald en gelezen wordt, is deze voor de andere accounts niet meer te zien. Een boel vragen. Heeft iemand oplossingen ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...