Ga naar inhoud

Windows XP crasht na een tijd


anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn windows xp valt telkens uit na aan half-uur tot langer erop te werken. Het geluid dat de computer maakt is alsof hij uitschakelt(ik denk het geluid van de harde schijf) maar nu blijft hij toch nog verderdraaien maar ik heb enkel nog een zwart scherm. Soms is dit zwarte scherm nog met een (dikkere)muis maar soms ook niet. Maar er is ook een voorgeschiedenis aan verbonden. De dag ervoor had ik een probleem met een virus gehad en ik dacht dat ik alles weggekregen had met Avast maar de computer geraakte niet meer uitgeschakelt dus heb ik hem handmatig uitgezet nadat hij een uur aan het uitschakelen was. De volgende dag als ik mijn computer opstarte ging hij in het keuzemenu van veilige modus,.. gewoon opstarten kwam. En het maakte niet uit wat ik koos want hij startte telkens terug opnieuw op. Ik kreeg dit probleem niet weg dus heb ik met behulp van Bart PE een image van mijn harde schijf van harde schijf terug geplaatst. Deze image was met DriveXML genomen een lange tijd geleden toen ik pas mijn computer geïnstalleerd had. Ik heb geen idee hoe het komt dat mijn computer nu telkens in een zwart scherm uitvalt. Moet ik het bij hardware zoeken of kan het iets met virussen te maken hebben?
Link naar reactie
ik heb met die Speedfan gekeken. Ik snap daar wel niet zo veel van maar TEMP3 is 66 en er staat en vlam bij :? Wat wil dit dan zeggen? Ik heb ergens gevonden dant Temp3 voor de videokaart kan staan. Videokaart lijkt me mischien nog wel logisch want ik krijg een zwart scherm. Wat me ook is opgevallen dat soms het scherm helemaal zwart is en er soms nog een (dikkere) muispijl is. Als ik die muispijl beweegde kwam er op somige paatsen ook wat rare graphics ,moeilijk te omschrijven. Hopelijk kan iemand aan de hand van deze informatie een beter oordeel vellen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...