Ga naar inhoud

afspelen DVD bestanden met windows 7


anoniem

Aanbevolen berichten

Via mediaplayer lukt het ook via Bestand/Openen, maar daarbij heb ik dan het probleem dat er wel beeld maar geen geluid is. Daarom gebruik ik AVS DVD player. Kan hier worden gedownload: http://www.avs4you.com/AVS-Media-Player.aspx Na installatie en opstarten moet het niet zo moeilijk zijn om de knop te vinden waar je kan aangeven dat je wil opstarten vanuit een map (3e knop onder vanaf links).
Link naar reactie
In het configuratie scherm bij win7 is het mogelijk, onder "Hardware en Geluiden" via de sectie "Automatisch Afspelen", aan te geven welke actie wordt ondernomen als een bepaalde cd of dvd in de speler wordt geladen. Op mijn computer is bijvoorbeeld ook Nero geïnstalleerd en ook deze optie wordt hier vermeld. Ook het omzetten met Nero Recode wordt vermeld, ik neem aan dat bij een goed geïnstalleerde versie van een ander DVD sofware pakket dit niet veel anders zal zijn. :wink:
Link naar reactie
[quote:015423344f="vanveenj"]Hij heeft het over een DVD die op zijn harde schijf staat.......[/quote:015423344f] Yep... je hebt gelijk... iets te snel en te onnauwkeurig gelezen... :oops: [quote:015423344f]bedoel je dat je het hebt geprobeerd met mediaplayer? ik zie daar geen optie om een dvd af te spelen[/quote:015423344f] Ik denk dat ik hier m'n antwoord op heb geschreven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...