Ga naar inhoud

pc start niet meer op na Vista update


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb vorige week een update van Vista binnengehaald en verwerkt, Servicepack 2. Ging prima, enkele probleempjes die ik had, leken verdwenen. Dinsdagavond stond er weer een update klaar. Heb die update laten binnenhalen waarna de pc zelf afsloot (zoals de bedoeling was). Woensdag opstarten en ik kreeg de boodschap dat de update verwerkt werd. Toen de boodschap dat er iets mis was en de oude situatie hersteld zou worden. Vervolgens sloot de pc af, startte weer op en het hele circus herhaalde zich (verwerken, gaat mis, oude situatie herstellen, afsluiten, opstarten enz., enz.). Ook opstarten in veilige modus en dan opstarten van oude situatie helpt niet. Wie helpt mij?
Link naar reactie
goeie tip, maar dan moet windows wel gestart zijn...... :? probeer eens op te starten in veilige modus: direct na het aanzetten op f8 tokkelen tot je de vraag krijgt hoe je wilt opstarten; daar kies je veilige modus. dat is een kale windows, met een afwijkend beeld, maar je kan in elk geval een herstelpunt terugzetten via start-programma´s-bureauaccessoires-systeemwerkset-systeemherstel. overigens: nog nooit gemerkt dat je niet zelf mag afsluiten na een update die een herstart vereist. sterker: een van mijn vaste pcs hier kán om een of andere reden niet eens herstarten, dan loopt ie meteen vast. dus dan moet je wel een handmatige start forceren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...