Ga naar inhoud

Virtuele machines en drivers


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zal je uit de droom helpen : been there, don' that, got the t-shirt (sorry moest even die zin gebruiken) Dat gaat niet werken. Dat komt ook simpelweg door het feit dat de virtuele machine jouw machine gebruikt om die hardware aan te spreken. Werkt het niet op jouw bak, dan werkt het al helemaal niet op die virtuele machine.. Zelf ook eens geprobeerd bij een aantal dingen, maar helaas het werkt gewoon niet goed. Je kan het proberen.. maar waarschijnlijk ziet jouw virtuele machine niet eens die hardware..
Link naar reactie
Als je de virtual XP mode van windows 7 gebruikt (alleen ultimate of pro versie) dan kun je wel apparatuur gebruiken waar onder Win7 geen drivers voor zijn. Ik gebruik zelf mijn oude scanner, die onder win 7 wel herkend wordt maar waar geen driver voor is, in die XP mode en die werkt daar probleemloos. Het zal dus een kwestie van proberen worden.
Link naar reactie
[quote:eda34aa1db="Peter Vooges"]Als je de virtual XP mode van windows 7 gebruikt (alleen ultimate of pro versie) dan kun je wel apparatuur gebruiken waar onder Win7 geen drivers voor zijn. Ik gebruik zelf mijn oude scanner, die onder win 7 wel herkend wordt maar waar geen driver voor is, in die XP mode en die werkt daar probleemloos. Het zal dus een kwestie van proberen worden.[/quote:eda34aa1db] Ik las deze rubriek en kwam dit bericht tegen, ik zit ook met het probleem dat mijn scanner HP Scanjet 4470C wel wordt herkent maar ik heb en er zijn geen drivers voor. Nu moet ik nood gedwongen mijn dual boot met XP-prof behouden en ik wil daar graag vanaf want er staat ook Windows 7 Ultimate 64 en dat loopt perfect, maar als het met een virtuele XP-prof ook gaat lijkt mij dit makkelijker. Maar welke is het beste die van Microsoft of een andere ? gr. Frits
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...