Ga naar inhoud

Kan alleen nog opstarten in veilige modus.


anoniem

Aanbevolen berichten

Help! Ik kan mijn pc alleen nog opstarten in de veilige modus. Als ik hem normaal probeer op te starten krijg ik alleen maar een zwart scherm en verder niks. Kunnen jullie me vertellen wat ik kan doen om dit probleem op te lossen? Kreeg een DCOM foutmelding 1084 bij het starten van de Mc Shieldservice met de argumenten om de server te starten. Stond een lang nummer bij tussen accolade tekens: DC7EF8E1-824F-4110-AB43-1604DA9B4F40. (Misschien helpt deze info)? Alvast onwijs bedankt! Patricia.
Link naar reactie
Inderdaad bsa100, eerst proberen te herstellen. Laat onder ook gewoon even een aantal Virus Scanners draaien, om voor de zekerheid toch even te controleren op virussen. Lees anders even [url=http://forums.spybot.info/archive/index.php/t-46660.html]dit[/url] door. Als ik het snel bekijk had dit persoon hetzelfde probleem/dcom foutmelding. Als het dan nogsteeds niet wil lukken > Back-uppen > Opnieuw installeren. Maar dat is natuurlijk mijn mening :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...