Ga naar inhoud

Comptabiliteits test: geldt dat ook voor hardware?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb de comptabiliteits test voor Win 7 64bit op mijn huidige Win XP 32 bit systeem gedraaid. De test hangt overal de vlag uit, m.a.w. deze zegt dat ik de 64 bit versie kan installeren. Mijn vraag: kijkt die comptabiliteits test ook naar mijn systeem hardware (mobo, processor, geheugen etc.) Ik kan dat nmlk nergens vinden. Weet iemand dit met zekerheid te bevestigen?
Link naar reactie
Welke Windows 7 comptabiliteit test heb je het over? Ik ken alleen de [url=http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=1b544e90-7659-4bd9-9e51-2497c146af15]Windows 7 Upgrade Advisor.[/url] [quote:71e009b448] Windows 7 Upgrade Advisor scant uw pc op potentiële compatibiliteitsproblemen en stelt u op de hoogte van opties om Windows 7 bij te werken. Binnen enkele minuten krijgt u een rapport waarin staat of uw pc voldoet aan de systeemvereisten, of er compatibiliteitsproblemen met de hardware, apparaten of geïnstalleerde programma's zijn aangetroffen, en u krijgt hulp over wat u moet doen voordat u Windows 7 op uw pc installeert. [/quote:71e009b448]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...