Ga naar inhoud

Windows 7 opstartgeluid wijzigen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb intussen google afgezocht voor dit probleem, maar nog geen antwoord gevonden. Ik wil graag een ander opstartgeluid voor het opstarten van Windows 7. Nu is het probleem dat wanneer ik naar 'Systeemgeluiden wijzigen' ga, ik alleen de geluiden: Windows aanmelden, afmelden en afsluiten kan wijzigen. Windows opstarten staat hier helemaal niet meer tussen! Het enige wat ik kan is het opstartgeluid uitvinken. Is dit normaal bij W7?! En zo ja, hoe kan ik dan het opstartgeluid wijzigen? Het huidige geluidsbestand vervangen kan ook niet, omdat er een ':' in voorkomt...
Link naar reactie
[quote="FietjeV"]Niemand? :([/quote] je hebt tegenwoordig van die winkels . daar staat meestal met grote letters op computers en onderdelen . daar werken heel vriendelijke mensen die je alla minuut kunnen helpen . maar dit is een forum waar mensen posten om dat het hun hobby is . dus toon wat meer geduld. of loop naar de pcboer op de hoek met je vraag .
Link naar reactie
Kan ik idd beter daar heen gaan, dan krijg ik idd vriendelijke mensen en niet zo'n dom antwoord dat ik geen geduld heb. Dit heeft niets met ongeduldig te maken. En dan moet je niet net doen alsof ik iemand ben die geen verstand van pc's ben en maar bij elk dingetje naar een pc winkel ga. Geef dan gewoon geen antwoord. Ik stel hier die vraag, omdat ik DACHT dat er vast wel iemand een antwoord op wist, maar als ik zo'n neerbuigende kutreactie krijg, dan ben ik hier weer weg, dan vraag ik het wel ergens anders!
Link naar reactie
Ho ho, even een stapje terug. BSA heeft een beetje gelijk, dat er niet altijd gelijk een reactie komt en dat een kick dus niet na een dag al hoeft. Het had misschien wat diplomatieker gezegd kunnen worden en daar heb jij dan weer gelijk in. Maar goed, een oplossing, hier misschien: http://tinyurl.com/yd3hmxq of deze: http://tinyurl.com/yevobbm
Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...