Ga naar inhoud

Pagefile.sys (ge)deelte verwijderen cq. verkleinen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Forum, Tot mijn verbazing/schrik zie ik dat het Pagefile.sys 1.538MB groot is!!!! Ik gebruik Windows XP en heb 2.462MB geheugen aan boord. De vraag is, is dit normaal en wat kan ik er aan doen om het (gedeeltelijk) te verkleinen? Het neemt behoorlijk wat ruimte in beslag op mijn C partitie. Ik zit er over na te denken om deze te vergroten van 20 naar 25 GB systeemschijf. (gedwongen wegens studerende kinderen die ook gebruik maken van deze PC) Suggesties/aanbevelingen, gaarne. Met dank en groet. Cor
Link naar reactie
[quote:e358c63c73="gerben"]Dat is zelfs vrij klein bij die hoeveelheid geheugen. Niks om je druk over te maken, gewoon zo laten. Je kunt hem wel vergroten/verkleinen/uitzetten/verplaatsen, maar dat heeft allemaal niet zoveel zin. Kan ook averechts werken op de systeemprestaties.[/quote:e358c63c73] Gerben, Hartelijk dank voor het advies. Ik laat het zo staan. PC draait uit de kunst. Dank en groet. Cor
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...