Ga naar inhoud

[outlook]gmail verwijderen bij binnenhalen pop3


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb in mijn outlook mijn gmail geconfigt. nu wil ik dat mijn gmail wordt verwijderd van de server bij binnenhalen. de vinkjes in de accountinstellingen bij "Kopie op de server achterlaten" staan dan ook uit. echter, er blijft een kopie op de server achter. ik heb gegoogled en daar staat dan dat je IMAP moet gaan gebruiken of je email via gmail moet verwijderen, maar dat is natuurlijk niet wat ik wil. bovendien draait er altijd een pc die al mijn email binnenhaalt die via exchange wordt gedeeld via de mobiele phone. iMAP is dan ook geen optie. iemand een idee hoe je outlook tóch email kan laten verwijderen bij binnenhalen email via pop3?
Link naar reactie
ik gebruik gmail al een aantal jaar, maar nooit via het web. kwam er dus laatst pas achter dat er nog steeds mail in staat van 4 jaar geleden. ik mijn outlookinstellingen checken, die stonden goed, na een google search kwam ik er pas achter dat dit dus niet ondersteund werd door google. ik ben dus helemaal niet afkeurig, maar wist simpelweg niet dat outlook niet de mail kon verwijderen. het is inderdaad met 2 klikken gebeurd, maar had gehoopt op standaardgedrag van outlook.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...