Ga naar inhoud

Explorer sluit plotseling af wanneer submappen geopend worde


anoniem

Aanbevolen berichten

L.S. Ik gebruik een Medion Akoya E1210 met hierop XP geïnstalleerd 1 mb geheugen 16 [b:7549286dbc]G[/b:7549286dbc]B vrije ruimte op de C schijf. Virusscanner AVG afgewisseld met Kaspersky. Of de een, of de ander is geïnstalleerd maar nooit gelijktijdig. sinds enkele dagen sluit explorer onverwacht af wanneer je 1 a 2 submappen diep gaat in Mijn documenten of enkele submappen diep in een externeHD. teruggaan via herstelpunt lost dit probleem niet op. foutmelding: AppName: explorer.exe AppVer:6.0.2900.5512 Modname: xvid.dll ModVer: 0.0.0.0 Offset: 00037f60 techn gegevens foutenrapport Exception Information Code 0xc0000094 Flags 0x00000000 Records 0x0000000000000000 Addres 0x0000000006fa7f60 System information: Windows NT 5.1 Build 2600 enz Module1 enz de volgend bestanden worden aan dit foutenrapport toegevoegd: C:\DOCUME~1\RS\LOCALS~1\Temp\2942_appcompat.txt Het vreemde is dat het bestand waar het foutenrapport naar verwijst (2942_appcompat.txt) niet gevonden kan worden door de verkenner, of handmatig. ik krijg de vinger niet achter dit probleem. Kan iemand mij hier raad in geven hoe dit probleem op te lossen? Mvg & alvast bedankt voor uw tijd en moeite! Lp de Stamp [/img]
Link naar reactie
het is te hopen dat je dit verkeerd op schreef: 16 MB vrije ruimte.... dan is het een wonder dat er überhaupt nog wat zinnigs gebeurt op die pc :? van belang is eerst te weten dat je pc schoon is; met virussen zal dat wel meevallen, ,maar er is méér mogelijk. in het algemeen doet een opruimactie (maar dat geldt voor al dit soort vage verschijnselen) wonderen. dus download ccleaner (www.ccleaner.com) en laat register en alles wat je applicaties zoal verzamelen, eens lekker opkuisen. en een scan met malwarebytes (zoek even op mbam) (ook freeware) kan ook geen kwaad.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...