Ga naar inhoud

Netwerk detectie wil niet inschakelen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Ik zit al een tijdje met een probleem in mijn windows7. Wij hebben thuis een Sony Bravia tv aan het netwerk hangen. Al de overige computer bij mij in huis zijn hierop aangesloten, alleen mijn laptop waar windows 7 opdraait vind deze tv niet in haar netwerkapparaten. Mijn netwerk detectie staat standaard op uit. Als ik deze via de geavanceerde instellingen aan wil zetten, geeft hij netjes een waarschuwing dat ik een wijziging ga toepassen aan een van mijn programma's. Druk op Okey en hij sluit het venster. Maar als ik daarna weer in mijn geavanceerde instellingen ga kijken. Staat mijn netwerkdetectie weer op uit! Het lijkt net of hij het niet opslaat. Heeft iemand anders ook last van dit probleem. Of weet iemand hoe ik dit kan oplossen. Ik zou graag mijn media willen streamen naar mijn tv maar dit lukt nu nog niet. Met windows vista lukte dit wel. Bedankt alvast voor jullie reactie. Groetjes, Edwin
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...