Ga naar inhoud

complete uninstall


anoniem

Aanbevolen berichten

I have been using Picture Motion Browser from Sony for years to browse through my m2t clips. It is malfunctioning now. It doesn't show HD clips anymore. It sitll does SD though. When I try to open a m2t clip, after a while I get a Runtime error. I have uninstalled and reinstalled but during reinstalling I get a message that acces is denied to a .dll file. Then I need to choose Ignore to go on. But with no avail. Still the same problem. Also it somehow has remembered what settings I did and what folders I wanted to be scanned. SO, the uninstall was not a complete one. How can I do a proper reinstall or repair the install?
Link naar reactie
Je denkt toch niet dat ik lui ben of zo?? Ik gebruik Motion Picture Browser van Sony om mijn m2t clips te verkennen en bekijken. Echter dit programma werkt niet meer goed. Ik kan er nog wel SD mee bekijken maar geen HD (m2t). Zodra ik een m2t file wil zien krijg ik een Runtime Error: R6025 -pure virtual function call Ik heb gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd, maar krijg tijdens installatie een melding: Programfiles\Sony\Sony Picture Utility\Mapview\msxml4a.dll Acces is denied (0*5) Ik moet dan kiezen tussen: abort, try again, ignore. Als ik Ignore kies, wordt het programma geinstalleerd, maar heeft het op de een of andere manier onthouden welke folders er al waren gescanned (je kunt in dit programma kiezen wat het ziet, dus bijvoorbeeld een bepaalde harde schijf en een andere niet). Het lijkt er dus op dat de deinstallatie niet volledig gebeurt. Wat kan ik hier aan doen?
Link naar reactie
('k zou het niet durven denken ! :lol: :wink: ) 'het werkt niet goed [u:e3c38ec1c6]meer'[/u:e3c38ec1c6] Het heeft dus goed gewerkt. Probeer dit al eens: Verwijder het eens met [url=http://www.revouninstaller.com/] Revo uninstaller[/url] - verwijder ook de registersleutels. (eerst herstelpunt maken voor alle zekerheid) Daarna rebooten, met Ccleaner je register nog eens na-opkuisen en je programma daarna terug installeren. Succes ! (enne: sans rancune hoor - 'k hoop ook van jou kant)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...