Ga naar inhoud

iexplorer.exe wordt opgestart zodra computer start


anoniem

Aanbevolen berichten

Als mijn computer opstart staat bij processen ook iexplorer.exe als zijnde een lopend proces. Bij een andere computer hier gebeurt dit niet. (beide draaien onder XP) Regelmatig krijg ik een melding op de desktop dat het tabblad van Internet explorer is hersteld van een fout, terwijl internet explorer niet zichtbaar is op de desktop en in de taakbalk staat ook geen internet explorer. Laat ik iexplorer.exe doordraaien na het opstarten dan gebeurt het dat tijdens het draaien van een programma spontaan terug gesprongen wordt naar de desktop. Dit is uitermate vervelend als ik aan het racen ben in GTR2 of COD speel. Stop ik het proces iexplorer.exe na het opstarten van de PC dan zijn er geen problemen. Ik heb al in msconfig bij opstarten gekeken maar daar staat geen internet explorer. Ik draai nu met IE 6 want ik heb IE 8 al verwijderd maar dit heeft niet tot een oplossing geleid. Heeft er iemand nog een idee?
Link naar reactie
niet ales wat wordt geactiveerd staat in msconfig. het kan ook staan in alle programma´s / opstarten, of er kan een registersleutel voor verantwoordelijk zijn. als een spookgeval zich voordoet in ie, krijg je al snel de idee dat er iets aan malware/spyware voor verantwoordelijk is. - geef je pc een grondige check met een uptodate virusscanner - download malwarebytes, installeer en update, en doe een totale scan. - download ccleaner, installeer en laat je pc eens lekker opkuisen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...