anoniem Geplaatst: 3 december 2009 Delen Geplaatst: 3 december 2009 Ik kan mijn smartphone niet synchroniseren met windows mobile device centre. Als ik mijn telefoon aansluit dan herkent Vista de telefoon wel, maar synchroniseren is niet mogelijk. Ik krijg telkens de volgende melding: [i:af5576b97d]There is a problem with your connection, please disconnect en reconnect your device and try again[/i:af5576b97d]. Niet meer niet minder. Ik heb winmo device center al is verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat. Hetzelfde heb ik met Outlook2007 geprobeerd, ook zonder resultaat. Verbinden met een andere telefoon geeft ook het zelfde resultaat. De foutmelding geeft verder geen details weer, dat is het akelige! Iemand enig idee wat er loos is? Bedankt en groeten, Arjan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2009 Mischien ligt het aan je smartphone. Is er geen nieuwe firmware update beschikbaar? Mijn Nokia heeft ook altijd wat stabiliteitsproblemen met synchroniseren. Net een firmwareupdate gedaan en het is wel weer wat beter geworden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2009 [quote:a2a620d1c6="tomvdlee"]Mischien ligt het aan je smartphone. Is er geen nieuwe firmware update beschikbaar? Mijn Nokia heeft ook altijd wat stabiliteitsproblemen met synchroniseren. Net een firmwareupdate gedaan en het is wel weer wat beter geworden.[/quote:a2a620d1c6] Ik denk het niet, ik had het probleem al met mijn HTC tytn2, sinds twee dagen heb ik een HTC HD2 en krijg daar de zelfde foutmelding mee. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2009 Heb je hier al gekeken: http://www.htc.com/europe/howto.aspx?p_id=297&id=191&f=t Staat ook iets over Troubleshooting met de verbinding. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2009 [quote:2c291cea42="tomvdlee"]Heb je hier al gekeken: http://www.htc.com/europe/howto.aspx?p_id=297&id=191&f=t Staat ook iets over Troubleshooting met de verbinding.[/quote:2c291cea42] Dat heb ik al geprobeerd, hielp helaas niet. Bedankt iig voor het meedenken. Zelf denk ik dat het probleem te maken heeft met bijvoorbeeld een bepaalde instelling op m`n pc en niet zozeer met m`n telefoon. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen