Ga naar inhoud

Probleem met verbinding: windows mobile device centrum


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik kan mijn smartphone niet synchroniseren met windows mobile device centre. Als ik mijn telefoon aansluit dan herkent Vista de telefoon wel, maar synchroniseren is niet mogelijk. Ik krijg telkens de volgende melding: [i:af5576b97d]There is a problem with your connection, please disconnect en reconnect your device and try again[/i:af5576b97d]. Niet meer niet minder. Ik heb winmo device center al is verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat. Hetzelfde heb ik met Outlook2007 geprobeerd, ook zonder resultaat. Verbinden met een andere telefoon geeft ook het zelfde resultaat. De foutmelding geeft verder geen details weer, dat is het akelige! Iemand enig idee wat er loos is? Bedankt en groeten, Arjan
Link naar reactie
[quote:a2a620d1c6="tomvdlee"]Mischien ligt het aan je smartphone. Is er geen nieuwe firmware update beschikbaar? Mijn Nokia heeft ook altijd wat stabiliteitsproblemen met synchroniseren. Net een firmwareupdate gedaan en het is wel weer wat beter geworden.[/quote:a2a620d1c6] Ik denk het niet, ik had het probleem al met mijn HTC tytn2, sinds twee dagen heb ik een HTC HD2 en krijg daar de zelfde foutmelding mee.
Link naar reactie
[quote:2c291cea42="tomvdlee"]Heb je hier al gekeken: http://www.htc.com/europe/howto.aspx?p_id=297&id=191&f=t Staat ook iets over Troubleshooting met de verbinding.[/quote:2c291cea42] Dat heb ik al geprobeerd, hielp helaas niet. Bedankt iig voor het meedenken. Zelf denk ik dat het probleem te maken heeft met bijvoorbeeld een bepaalde instelling op m`n pc en niet zozeer met m`n telefoon.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...