Ga naar inhoud

Niet toegewezen volume toch toch toewijzen


anoniem

Aanbevolen berichten

Windows 7 Home premium. Eerst met Paragon Partition Manager geprobeerd een nieuwe partitie te maken. Dit lukt niet omdat er al 4 primaire partities zijn. Ik heb in Windows 7 via schijfbeheer daarom het grote C volume verkleind (gehalveerd) en heb daarom een niet toegewezen volume van 448 GB. Ik wil dat graag toewijzen via schijfbeheer. nieuw eenvoudig volume etc, wijs ik een stationsletter toe. Vervolgens "Dit volume op basis van van de volgende instellingen formatteren". Ik krijg dan eerst een waarschuwing dat standaardschijven dynamisch worden gemaakt door de bewerking. Als ik besluit toch door te gaan zegt schijfbeheer dat er onvoldoende ruimte op de schijf is om te bewerking te voltooien. Op de schijf van 1000 GB is aanwezig: 100 MB NTFS (primaire partitie, geen volumenaam), 462 GB NTFS Boot (C: ), 20 GB NTFS Recover D: 1 GB NTFS Oem partitie. Het liefst zou ik C nog veel kleiner maken. Maar belangrijkste nu: hoe kan ik van de niet toegewezen ruimte toch een bruikbare partitie maken?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...