Ga naar inhoud

[b][b]Help, installatiebestanden gaan eigenweg[/b]


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo lezers, Even kort. Ik heb op mijn laptop 4 partities. Ik heb iedere partitie volledig nieuw in ntfs geformateerd. Ik heb toen van scratch af xp pro sp3 op C geinstalleerd incl. alle updates. Tevens heb ik dit gedaan met Office enterprise. Partitie C is nu aardig vol vandaar dat ik Ms Flightsimulator X wil installeren op partitie D, maar OS geeft aan dat het niet direct in een rootfolder kan installeren. Op C gaat het klaarblijkelijk wel direct op de rootfolder want het gaat naar programfiles etc en levert geen problemen. Mij een raadsel? Origineel stond het wel op D. Op D dus wel problemen. Ik maak dus eerst een lege map met willekeurige naam aan en installeer FSX hierin. Voor zover oke. Fsx werkt ondanks vreemde manier van installeren. Wanneer ik nu servicepack 1 wil installeren geeft het aan dat de installatie is geslaagd, Alleen is er een compleet nieuwe map in D aangemaakt met de bestanddelen van Sp1. Hij is zich niet gaan nestelen in de bestaande FSx map. Je hebt bij de installatie ook niet de mogelijkheid om te kiezen voor installatie. Het spel werkt dus niet en geeft aan dat er bestanden zijn die niet geladen en gelezen kunnen worden. Tevens komt er een error 1607 boven water. Ik heb gekeken op google, maar 1607 betreffende isscript.msi, ik snap er de ballen niet van. Is er iemand die mij verder kan helpen met de oplossing om de installaties in het vervolg normaal te laten verlopen? Alvast bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...