Ga naar inhoud

upgrade windows7


anoniem

Aanbevolen berichten

in oktober een asus laptop gekocht met erop Vista. Ik het kader van het gratis upgrade programma net de cd indows7 ontvangen. Kostte 22¤!! De winkel bied aan om de upgrade uit te voeren voor 32¤ Dus voor deze "gratis"upgrade ben ik dan ruim54 ¤ kwijt. Wie kan mij uit zijn ervaring vertellen of het zelf uitvoeren van de upgrade uitvoerbaar is en waar ik dan op moet letten. Ik ben niet onervaren op het gebied van installeren van xp versies.
Link naar reactie
die upgrade zal geruisloos verlopen, daar hoef he niet zo bang voor te zijn. wel: maak een veiligheidscopie van al je data! overigens: om nou te zeggen dat je er zoveel op vooruit gaat met w7 t.o.v. een goed bijgehouden xp.......!?! bekijk het eerst eens bij een paar vrienden of de buren of je het zelf een vooruitgang vindt.
Link naar reactie
Ik heb zelf afgelopen weekend een upgrade gedaan en was gewoon een kwestie van de dvd erin en de instructies op het scherm volgen, die overigens zeer duidelijk waren. Het meest vervelende zijn de wachttijden tussen de diverse handelingen, waarschijnlijk is daar ook het tarief van de winkel op gebasseerd. Enige waar je aan moet denken is vooraf een backup maken van je persoonlijke bestanden, maar dat is iets wat je ook zou moeten doen als je hem naar de winkel zou brengen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...