Ga naar inhoud

Windows Live mail vs Mozilla Thunderbird 2


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:8da1b48a6e="jolo"]Omdat volgens Microsoft Windows Live Mail ten opzichte van MS Outlook Express, op veel punten verbeterd is[/quote:8da1b48a6e] Dat kan MS nou wel zeggen, maar ik zie 't wat anders..... Of beter gezegd: ik zie ze zelf niet. Met Hotmail en met Yahoo! doe ik niets, met allerhande "Live" spul evenmin. Met verzenden van bijlagen, in wat voor vorm dan ook, heb ik in OE nooit problemen gehad. Enne......: lees ik het nou goed....? [i:8da1b48a6e][color=red:8da1b48a6e]De mogelijkheid om verbinding te maken met populaire e‑mailservices als Hotmail, Yahoo!, AOL en Gmail, of om e‑mail te verzenden via uw internetprovider (ISP).[/color:8da1b48a6e][/i:8da1b48a6e] Let even op het woord "OF" en het zinsdeel dat hierop volgt....: Ik verstuur al heel veel jaren (alle) e-mail via de SMTP server van mijn ISP...!! What's new??? Kortom: de toegevoegde waarde zal voor velen een vraagteken zijn. Ik hoop dat zaken als b.v. "berichtregels", net zoals in OE, nog beschikbaar zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...