Ga naar inhoud

Licentiecode Windows Vista


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, Ik heb van een vriend Windows Vista HB gekregen. Ik kreeg daar ook de code bij die er volgens hem bij hoorde. Nu wil ik deze installeren, maar stel dat die code nou niet werkt? Is dan mijn huidige Windows weg? ( ik voer alleen een upgrade naar Vista uit ) Volgens hem moet je na de installatie binnen 30 dagen windows activeren. Hoe dit niet omdat het een update is? en mocht die code dus niet kloppen. kan ik hem dan terug draaien? Als dat niet kan en ik maak nu een backup op cd kan dat wel? dat ik dan alles weer terug heb? Alvast bedankt Rob
Link naar reactie
Gulle vriend heb jij. :o Wou dat iemand mij een Windows upgrade cadeau deed. Waarom ben je bang dat de code niet werkt? Lijkt mij raar dat een code die op de licentiesticker staat niet zal werken..... Mocht je onverhoopt niet kunnen activeren via internet dan kun je altijd nog telefonisch activeren. Voordat je de upgrade installeert kun je het beste eerst een backup van je huidige Windows en bestanden maken. Mocht er onverhoopt iets misgaan dan kun je het weer terug draaien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...