Ga naar inhoud

W7 2 netwerken


anoniem

Aanbevolen berichten

Bij opstarten W7 wordt meestal geen verbinding met internet gelegd, wel met de router (LAN). In het netwerkcentrum zie ik dan 2 actieve netwerken, thuisnetwerk en openbaar netwerk. Via adapterinstellingen even de LAN aan- en uitschakelingen en alles is weer goed en heb ik alleen mijn thuisnetwerk. Vind dit zeer hinderlijk en had/heb dit op mijn oudere XP computer niet. Iemand een idee? Sparks ASUS M4A78T-E, AMD Phenom II X4 955
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Voor de geïnteresseerden. Alle trucjes hadden geen resultaat. Heb wat op andere forums zitten neuzen en vond daar een truc die wel effectief is. Heb al weken geen last meer bij opstarten dat er 2 netwerken (thuis en openbaar) worden gezien met als gevolg geen internet. Het schijnt zo dat bij installatie van sommige Adobe programma's een map wordt geïnstalleerd met de naam Bonjour[b:5e3c79de5b]. Door deze te verwijderen (in de veilige modus) heb ik geen last meer van 2 netwerken in Windows 7.[/b:5e3c79de5b]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...