Ga naar inhoud

Back up gemaakt, Hoe Gebruik ik hem nu???!


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste allemaal, please help mij. Ik heb de trail van windows 7 geprobeert (gewoon die legale van microsoft.com) en ik vond het niks. voordat ik van vista naar windows 7 ben gegaan heb ik eerst een Herstel disk gemaakt met VAIO herstel center, Ik heb namelijk een Sony vaio VGN-FW21E en er zit een bundel met handige software bij de laptop toen ik hem kocht. ook heb ik een back up gemaakt van mijn prive fotos en games enzovoort. Vandaag heb ik met de hulp van de herstel disks weer terug gekeert naar vista, alleen is alles naar de fabrieksherstelling teruggestelt. Dus nu schrijf ik deze text op windows vista home premium op een sony met de fabrieksinstellingen. Nu wil ik graag met de hulp van de back up terug naar hoe vista was, dus met games, fotos,software ,enzovoort. Alleen weet ik niet hoe het moet! wie kan mij helpen??? Help mij AUB. is er ook iets als : VAIO Back up hersteller ofzo. Ja, er is VAIO Data Restore Tool speciaal voor back ups terugzetten, maar die vind mijn back up gemaakt met Back up center (dus niet met VAIO). Wie weet wat ik nu moet doen??
Link naar reactie
WaarHEEN heb je die backup van je foto's enz gemaakt? Heb je één schijf C: ? En DAARop gebackupt?? En toen Vista weer schoon geinstalleerd??? Dan wordt je schijf geformatteerd! Ik vrees :cry: :cry: :cry: . Misschien is er met speciale software nog wat te redden maar je mag dan met die Vaio niks meer doen (en wat je gedaan hebt, is al te veel). :roll:
Link naar reactie
[quote:e6bde9149e="Tirm"]WaarHEEN heb je die backup van je foto's enz gemaakt? Heb je één schijf C: ? En DAARop gebackupt?? En toen Vista weer schoon geinstalleerd??? Dan wordt je schijf geformatteerd! Ik vrees :cry: :cry: :cry: . Misschien is er met speciale software nog wat te redden maar je mag dan met die Vaio niks meer doen (en wat je gedaan hebt, is al te veel). :roll:[/quote:e6bde9149e] Ik heb de backup naar een externe harde schijf. Ik heb gewoon het programma dat Backup Center heet van windows zelf gebruikt. Ik heb dus een schone vista geinstalleerd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...