Ga naar inhoud

disk management


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote="butterflies"]Ik vrees dat ik daar wat uitleg bij nodig heb. Hoe laadt ik SATA Drivers. En hoe zit het met instellen van master/slave? Graag wat meer uitleg aan een betrekkelijke leek. Thanks, Rob[/quote]Sata heeft geen master slave . je moet op de drivers cd geleverd bij de pc . de Sata drivers uitpakken en op een diskette zetten . en dan via F6 de drivers er op zetten tijdens het booten
Link naar reactie
even een aanvulling omdat je er wellicht overheen kijkt: vrijwel direct nadat de cd de installatieprocedure start, verschijnt onder in beeld in de witte balk de opmerking dat je op f6 moet drukken om externe drivers te installeren. daarna loopt de setup door, totdat je uiteindelijk de opdracht krijgt de schijf met de drivers in de drive te doen en op e te drukken. staan er twee drivers op het schijfje, dat zie je nadat je op e drukte, dan moet je beide drivers installeren!
Link naar reactie
Ik heb een p5q ASUS MB met 6 rode sloten, een wit en een oranje slot. Ik heb nu 5 HDD's (inclusief de nieuwe) + een DVD writer op de 6 rode sloten aangesloten. Ik heb nu de nieuwe drivers geinstaleerd en het systeem (in Disk Management) ziet nu 1 van de nieuwe HDD's. En de tweede ziet mijn pc als een Floppy Drive!! Hoe kan ik de computer duidelijk maken dat het geen floppydrive maar een HDD is? [/img]
Link naar reactie
je kan door wat af te wisselen ontdekken welke poort iets niet goed doet, cq welke schijf iets niet goed doet. maar neem nou eerst eens je handleiding van het mobo door (pg 2-27 ev) want er zijn een hoop verschillende instellingen mogelijk op dit mobo. (omdat je een recoverycd gebruikte: niet onbelangrijk is daar te lezen dat je eerst servicepacks moet installeren......)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...