Ga naar inhoud

Welcome to the Windows Jungle!!


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste Forummers, Ik hoop dat 1 van jullie mij verder kan helpen, want zelf kom ik er niet uit. (en de leverancier van mijn laptop is ook niet al te duidelijk :roll: ) Ik heb 2 maanden geleden een laptop gekocht met een trial versie van MS Office Professional. (Office ready laptop) Ik wil echter een versie installeren van [b:7358d6ea9f]MS Office Small business[/b:7358d6ea9f]. Kan dat zomaar? Of moet ik dan eerst een trial versie van Small business installeren? Kunnen jullie mij vertellen of dit pakket gaat passen: http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-046369 Als dit niet past, welk (goedkoopste) pakket dien ik dan aan te schaffen? Eea gaat dienen als bedrijfs PC, dus ik moet eea wel "officieel" laten verlopen :lol: Alvast bedankt voor jullie antwoorden!! :D
Link naar reactie
[quote:ac5b39a953="rolla"]Heb je al naar Open Office gekeken? Dit pakket is gratis en kan overweg met M$ Office bestanden. Er zit geen Outlook achtig programma in, maar daar kun je Windows Mail voor gebruiken lijkt mij. [url]http://www.openoffice.org/[/url][/quote:ac5b39a953] Er komt een man bij de garage en hij vraagt aan de verkoper een ruime gezinsauto. Zegt de verkoper: kijk hier, ik heb een mooie Fiat Panda staan. Je kan er ook met 5 man in zitten, maar kost de helft minder dan die MPV... Met andere woorden: TS wil graag legaal Microsoft Office gebruiken (wat ik me goed kan voorstellen in een bedrijfsomgeving), maar er wordt gevraagd of er al naar Open Office is gekeken... @TS: Als je nu nog steeds de trial versie hebt draaien, kun je gewoon een licentie kopen voor de editie die je wil gebruiken. Dit moet dan wel een OEM licentie zijn, deze mag je nog aanschaffen binnen 90 dagen na aankoop van een nieuwe PC. Als je deze licentie invoert, worden automatisch de onderdelen waar je de licentie voor hebt geactiveerd, de rest blijft nog in trial doordraaien, totdat de trial periode afgelopen is. Je kan ook de onderdelen die je niet gebruikt verwijderen vanuit het configuratiescherm.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...