Ga naar inhoud

Windows Vista Ultimate update probleem.


anoniem

Aanbevolen berichten

Op mijn PC werk ik met Windows Vista Ultimate (32 bits). Tot voor kort werden alle Windows updates automatisch en probleemloos geïnstalleerd. Vanaf 4 nov. heb ik problemen met de update KB971644 "Platform update voor Windows Vista" bij het installeren krijg ik telkens de foutmelding 8007371B. Inmiddels heb ik van alles en nog wat geprobeerd, onder meer de tool van Windows Fixit 50202, echter zonder succes. Ook heb ik geprobeerd om via http://support.microsoft.com/ een oplossing te vinden, dat is eveneens niet gelukt. Waarschijnlijk is de update voor mij niet zo belangrijk. Als ik het goed heb begrepen, gaat het om de verbetering van o.a. de grafische kwaliteit. Vervelend is het wel, iedere dag verschijnt de mededeling dat er een aanbevolen update beschikbaar is. Installeren lukt echter niet! Wie weet er een oplossing, of moet ik ermee leren leven? Co
Link naar reactie
Windows 7 wordt iets voor mijn nieuw aan te schaffen laptop. :lol: Op mijn PC bevalt Vista Ultimate nog uitstekend. Als er geen andere oplossing is dan updaten naar Windows 7 schakel ik de automische update maar even uit. Dan word ik niet iedere dag geconfronteerd met een mislukte update. Als iemand iets anders weet, hoor ik dat graag! Co
Link naar reactie
HELP!! Helaas een tweede update die niet correct wordt uitgevoerd. :evil: Vanmorgen waren er 3 updates: 1 .KB 976098 - Update voor Windows Vista (belangrijk) 2. KB 973688 - Update voor Microsoft XML Core Services 4.0 Service Pack 2. en de eerder genoemde: 3. KB 971644 - Platform update voor Windows Vista (aanbevolen) De eerste is gelukt, bij 2 en 3 verschijnen de foutcodes 643 en 8007371B Hoe verder met deze PC - wie weet raad?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...