Ga naar inhoud

vista boot niet acer erecovery management


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb een acer aspire 8920 ongeveer 1 jaar oud probeerde voor de eerste keer te formateren via acer erecovery management op een verborgen partitie door bij opstarte alt+F10 te drukke. alles verliep goed. formateren verliep snel, vista bootte, en begon verder te gaan met installatie van andere onderdelen op het bureaublad zelf. na die installatie vroeg vista om te rebooten en sindsdien boot vista niet meer maar acer erecovery management. ik start op dan vraagt hij english of chinees. dan komen er 3 opties: restore system from factory default, restore system from user's backup, en exit. maar alleen op exit kan geklikt worden. als je op exit klikt herstart hij en komt acer erecovery manager opnieuw erop. in de bios heb ik al op F9 geprobeert (load default configuration) maar dit maakt geen verschil. in heb geprobeerd om via F8 in safe mode te bootten maar dan ging hij gewoon in safe mode naar acer erecovery manager. kan iemand mij helpen? ik zou niet meer weten wat te doen.. alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:8766d8037f="T.Rogaar"]check de bootprioriteiten in je bios!![/quote:8766d8037f] boot priority orders staan zoals default: 1: ide 0: wdc wd3200bevt-22zct0-(s1) 2: ide 1: 3: cd/dvd: matshitabd=cmb uj-120-(pm) 4: netwerk boot: atheros boot agent 5: usb hdd: 6: usb fdd: 7: usb key: 8 usb cd/dvd rom: zoals ik al zei heb ik deze op default gezet dus ik dacht dat deze wel goed waren. moet ik hier iets aan veranderen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...