Ga naar inhoud

Run time error`-2147417848 (80010108)`: Automation error


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb windows 7 (orginaal update) geinstaleerd op mijn pc, nu heb ik daar een progamma op geinstaleerd waar ik de website voor mijn vrouw mee maak (WebSite X5 v8 Evolution) deze heb ik kort gelede aangeschaft, na een proefperiode. De instal was zonder probleem, want op het forum van het het bedrijf die het progamma levert was niets te vinden, betrefende deze fout, er waren meerdere mensen die met het progamma werkte geinstaleerd onder windows 7. Dus nu ben ik van mening dat het te maken heeft met windows 7. Het probleem doet zich voor in een bepaald gedeelte van het progamma, als ik daar een gedeelte van een webformelier wil aan passen dan krijg ik deze fout ([b:0d86a5d447]Run time error`-2147417848 (80010108[/b:0d86a5d447])`: Automation error) zouden jullie mij uit de brand kunnen helpen, met vriendelijke groet. G.Bos
Link naar reactie
Ik heb na flink nazoeken op het net en met de trouwe Google het waarschijnelijk gevonden, het komt allen bij vista en win 7 voor. Het heeft te maken met het teken tablet en pen prog die in vista en win 7 aanwezig is, ik gebruik dat tablet met fotoshop, en heb hem nu afgekoppeld, en tot nu aan toe werkt het. In iedergeval bedankt voor d snelle reaktie. Groetjes Gerrit
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...