Ga naar inhoud

vista komt niet uit sluimerstand


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo: Ik wilde mijn Vista home /sp2 (HP pc) uit de slaapstand halen, echter op gegeven moment liep de pc vast, dwz het meeste was al opgestart, dwz bureaublad was met de pictogrammen zichtbaar, maar op een gegeven moment reageerde de muis niet meer, en ook het zg Vista klok in de sidebar liep niet meer door. Ik starte de pc weer op, maar kreeg geen beeld meer. De herstel CD van HP gebruikt, en div. test's laten doen; alles was goed. Na weer een opstart kreeg ik een schermmelding, dat de pc niet uit de sluimerstand wilde/kon komen. Status0xc0000411, onherstelbare fout tijdens opstarten, bestand \hiberfil.sys Ik starte de pc weer op en kreeg een blauw scherm met een lange tekst: oa - als dit de 1e keer was, dan pc weer opstarten ( was ook de 1e keer en na pc weer opstarten weer hetzelfde scherm ) - kwam dit vaker voor, dan dan was er kennelijk nieuwe hard- of software geinstalleerd, ( is niet het geval ) en dan moest eea via veilige modus via de bios weer hersteld worden. Pc start wel op in Veilige modus, maar systeemherstel lukt dan niet Wie weet raad Roos1
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...