Ga naar inhoud

Laatste beveiligingsupdate's Word 2003 niet te installeren.


anoniem

Aanbevolen berichten

Geacht forum, Geheel onverwachts kan ik de laatste 3 beveiligingsupdate 's van Microsoft Office Word 2003 niet meer installeren. Het gaat om de KB973475, KB973443 en KB975958. Tot nu toe nooit problemen gehad. Ik heb de site van Microsoft bezocht en een aantal opgegeven methodes geprobeert. Helaas geen succes. Kan iemand mij adviseren hoe te handelen zodat ik deze beveiligingsupdate's kan installeren. Met dank en groet. Cor Ps, Originele versie.
Link naar reactie
[quote:c394d2772e="Cor Verhoeven"]Geacht forum, Geheel onverwachts kan ik de laatste 3 beveiligingsupdate 's van Microsoft Office Word 2003 niet meer installeren. Het gaat om de KB973475, KB973443 en KB975958. Tot nu toe nooit problemen gehad. Ik heb de site van Microsoft bezocht en een aantal opgegeven methodes geprobeert. Helaas geen succes. Kan iemand mij adviseren hoe te handelen zodat ik deze beveiligingsupdate's kan installeren. Met dank en groet. Cor Ps, Originele versie.[/quote:c394d2772e] Plaats je Office CD in je speler en probeer nu nog een keer te updaten. mvrgr, sjefke49
Link naar reactie
[quote:a93511ff43="sjefke49"][quote:a93511ff43="Cor Verhoeven"]Geacht forum, Geheel onverwachts kan ik de laatste 3 beveiligingsupdate 's van Microsoft Office Word 2003 niet meer installeren. Het gaat om de KB973475, KB973443 en KB975958. Tot nu toe nooit problemen gehad. Ik heb de site van Microsoft bezocht en een aantal opgegeven methodes geprobeert. Helaas geen succes. Kan iemand mij adviseren hoe te handelen zodat ik deze beveiligingsupdate's kan installeren. Met dank en groet. Cor Ps, Originele versie.[/quote:a93511ff43] Plaats je Office CD in je speler en probeer nu nog een keer te updaten. mvrgr, sjefke49[/quote:a93511ff43] Dank voor je suggestie, helaas geen resultaat. Groet. Cor
Link naar reactie
Wellicht het volgende, verwijder de hele office ( als je tenminste de CD hebt), via software [b:ca1932146e]let wel dat je MS outlook data apart opslaat via backup, want die ben je dan ook kwijt[/b:ca1932146e]. installeer MS office opnieuw als je dan windows update op automatisch hebt staan, worden waarschijnlijk alle updates voor Office opnieuw geinstalleerd. Je zult wel MS outlook opnieuw moeten configureren.
Link naar reactie
[quote:b703876e78="Edouard"]Wellicht het volgende, verwijder de hele office ( als je tenminste de CD hebt), via software [b:b703876e78]let wel dat je MS outlook data apart opslaat via backup, want die ben je dan ook kwijt[/b:b703876e78]. installeer MS office opnieuw als je dan windows update op automatisch hebt staan, worden waarschijnlijk alle updates voor Office opnieuw geinstalleerd. Je zult wel MS outlook opnieuw moeten configureren.[/quote:b703876e78] Die stap vind ik nog even te ver. Dank voor je suggestie, ik zoek nog even verder. Groet. Cor
Link naar reactie
[quote:dfc900a814="Edouard"]Wat je ook kunt proberen is een repair. Ga naar configuratiescherm>software> en daar office repareren. Daarna deze http://office.microsoft.com/nl-nl/downloads/default.aspx en zoeken naar office updates.[/quote:dfc900a814] Dank, direct geprobeert, nu wordt aangegeven dat Windows Installer niet juist is geinstalleerd. Dit is weer een nieuwe waarneming. Moet ik nu een nieuwe Windows Installer installeren en waar vind ik deze? Sorry maar ik ben een comlete leek op dit gebied. (een pc doet het / of niet, dan houdt het bij mij op) Met groet. Cor
Link naar reactie
[quote:1b8a4201ac="Edouard"]Probeer het hier eens mee en als dat geinstalleerd is, opnieuw mijn vorige raadgeving. http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=5a58b56f-60b6-4412-95b9-54d056d6f9f4&displayLang=nl[/quote:1b8a4201ac] Edouard, Bovenstaande link gebruikt en geinstalleerd. Zonder eigenlijk verder na te denken heb ik direct op het updateschildje van Microsoft gedrukt en jawel hoor, het installeren van de beveiligingupdates begon te lopen en is gelukt. Blijkbaar was toch mijn (vorige) Windows Installer corrupt geraakt. Geweldig bedankt voor je hulp. Met hartelijke groet. Cor
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...