Ga naar inhoud

Windows 7 - Zwart scherm maar kan alles doen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, als ik windows 7 opstart, gaat het opstarten goed, ook het inloggen gaat normaal. Maar na het inloggen krijg ik ipv mijn bureaublad enzo een zwart scherm, wel met een cursor. Als ik ctrl+alt+del doe komt gewoon dat scherm wat je altijd krijgt, en kan ik taakbeheer ook openen. Hierdoor kan ik ook alle programmas gewoon starten. Maar hoe krijg ik weer gewoon mijn normale bureaublad terug met een taakbalk, start knop etc? Alvast Bedankt. Bart
Link naar reactie
Wanneer je bij het zwarte scherm op Ctrl-Shift-Escape drukt wordt Taakbeheer geopend. Als je naar menu Bestand - Nieuwe taak gaat en hier [i:77a4920274]explorer[/i:77a4920274] invoert en opent, wordt dan vervolgens je desktop correct weergegeven? Niet dat dit dan een blijvende oplossing is maar dan moeten we het in die richting zoeken en is dit even een tijdelijke oplossing.
Link naar reactie
wellicht start er iets mee op dat de goede werking verhindert. je kan zelf wat experimenteren met start-uitvoeren-msconfig-tabblad opstarten en daar alles uitvinken behalve de virusbeschermer. via steeds weer wat erbij aanvinken en opnieuw te starten kan je de boosdoener achterhalen. vind je dat teveel werk, dan kan het helpen een hijackthislogje te laten beoordelen in het subforum beveiliging en privacy (daar lees je in de bovenste sticky hoe je dat voor mekaar krijgt). (we gaan er natuurlijk wel van uit dat je op zijn minst al een uptodate virusbeschermer laat meedraaien...)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...