Ga naar inhoud

Dualboot XP / Win7 - XP formatteren.


anoniem

Aanbevolen berichten

Hey allemaal, Ik heb om de overstap minder groot te maken een dualboot gehad met windows 7 en XP (windows 7 later geinstalleerd dan xp), maar ik vind het tijd om XP er helemaal af te gooien. Nu heb ik dit een keer heel enthousiast bij Ubuntu gedaan, en toen werd ook de bootloader gewist, die zat immers bij de linuxdistro. Nu wil ik dus XP eraf gooien, maar ik ben bang dat ik fouten krijg in de bootloader, gezien die naar een onbestaande partitie verwijst. Krijg ik ook echt fouten, en zo ja, hoe kan ik die voorkomen? Mvg, en bij voorbaat enorm bedankt, Sanchises
Link naar reactie
Right veel veranderd intussen... ik was voor een moment zelfs al mijn bestanden kwijt, een uur scandisk heeft dat weer teruggekregen (nooit geweten dat dat programma érgens goed voor was), en gezien ik een nieuwe harde schijf heb en al mijn instellingen kwijt ben in windows 7, ga ik dus windows 7 herinstalleren. Topic gesloten, toch bedankt he! :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...