Ga naar inhoud

Driver voor Ethernet kaart niet te vinden voor Windows 7.


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Ik heb een aldi-Medion uit 2003 MD8088 werkt nog naar behoren, maar nu wil ik deze naar W7 updaten, dus eerst windows 7 advisor er over heen laten lopen en deze adviseert dat alles compatibel is behalve mijn driver van mijn Wireles Adapter Het gaat om een Prism 802.11g Wireless adapter. Bij medion en diverse drivers update sites gekeken maar ik kom niet verder dan de laatste driver eind jaren 2003 voor xp, moet ik nu een nieuwe pci kaart kopen of is deze nog op een of andere wijze te gebruiken onder W-7 ? De kaart doet het op het moment onder Xp goed,(geen klagen) Ik hoor graag jullie advies gr Hein (soms online)
Link naar reactie
Persoonlijk zou ik een PC uit 2003 niet upgraden naar Windows 7. XP voldoet nog steeds voor alles. Wat voor een chip zit erop? Realtek? Als het een Realtek is dan kan je proberen de driver te gebruiken van Realtek zelf. Moet je wel weten welke chipset. http://www.realtek-driver.com/index.php?id=abgrsx1dk7nr Anders zou ik eerst proberen om de adapter met een driver voor Vista of XP aan het werk te krijgen. Een nieuwe wireless adapter is nu ook weer niet zo duur dus zal ik als laatste proberen.
Link naar reactie
  • 11 maanden later...
Ik heb de upgrade van XP naar Win7 uitgevoerd. Alle drivers worden door Win7 geleverd, met uitzondering van een kaartlezer. Die heb ik onder compatibiliteitsmodus XP als administrator van de oorspronkelijke installatie-cd opgezet. De enige programma's die niet werken zijn de Cyberlink radio en de tv. Maar op het Windows media center werken die wel. Helaas werkt de afstandsbediening hier niet bij. Jammer bij een multi media center.
Link naar reactie
[quote="Borukusan"]Ik heb de upgrade van XP naar Win7 uitgevoerd. Alle drivers worden door Win7 geleverd, met uitzondering van een kaartlezer. Die heb ik onder compatibiliteitsmodus XP als administrator van de oorspronkelijke installatie-cd opgezet. De enige programma's die niet werken zijn de Cyberlink radio en de tv. Maar op het Windows media center werken die wel. Helaas werkt de afstandsbediening hier niet bij. Jammer bij een multi media center.[/quote] je schopt een jaar oud topic omhoog . maak zelf een topic aan . met je eigen problemen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...