Ga naar inhoud

Win 7: Standaard gedrag pictogrammen aanpassen


anoniem

Aanbevolen berichten

Naast de sytemtray in Win 7 (x64) zit een knop(je), waarmee je in het scherm komt waar je kunt aangeven of een pictogram al dan niet in de systemtray moet worden weergegeven. Dat werkt in principe wel naar behoren, maar in de lijst zie ik programma's stand ie op de juiste wijze verwijderd zijn en dus niet meer aanwezig zijn op de PC. Op die manier gaat die lijst op een gegeven moment wel erg lang worden. Weet iemand hoe ik die verwijderde programma daar ook kan weghalen ?
Link naar reactie
Ja, dat is dus wat ik bedoel. Je komt in de lijst met allerlei al dan niet meer geïnstalleerde programma's en dan kun je aangeven of je ze wel of niet in de system-tray wilt zien. Dat is duidelijk, maar wat ik wil is de programma's die in die lijst staan en niet meer op mijn computer staan, er uit en die mogelijkheid vind ik niet. Ik heb bijv. Halite als torrent downloader geinstalleerd gehad, inmiddels verwijderd en over op bittorrent, maar in de lijst staat halite er nog steeds bij en dat geld voor meer programma's. Dat wil ik dus op schonen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...