Ga naar inhoud

geen geluid na windows 7 installatie


anoniem

Aanbevolen berichten

packard bell imeda j9350 Na installatie windows 7 ontvang ik geen geluid Bij apperatenbeheer geen gele uitroepteken. Wanneer ik via hardware - geluiden- audioapperaten beheer kijk zie ik een aanvink bij digitale audio (s/PDIF) staan. Bij het afspelen van geluid is er ook een groene balk te zien. Alleen wanneer de koptelefoon aangesloten wordt is er geen geluid! Koptelefoon functioneerd 100% Iemand een idee hoe dit op te lossen
Link naar reactie
Check eens het volgende. Rechts klikken op het icoontje met de luidspreker, helemaal rechtsonderin naast de tijdsaanduiding. Selecteer "Afspeelapparaten". Kijk onder het tabblad "Afspelen". Controleer daar eens of je koptelefoon wordt aangegeven met "aangesloten". Heb je trouwens wel digitale audio? Als het niet digitaal maar analoog is namelijk, maakt dat nogal een verschil. Rechts-klik eens op je apparaat (nog steeds in hetzelfde venster) en kies "Eigenschappen". Kijk onder "Gebruik van apparaat" of hij staat aangegeven als "Dit apparaat gebruiken (inschakelen)". Als dat niet het geval is, probeer dat dan eens te selecteren.
Link naar reactie
Ik denk ook dat zijn digitale uitgang (S/Pdif) als standaard staat ingesteld. Te wijzigen via het config scherm, optie geluiden en dan daar tabblad "afspelen". Klik een keer op "luidsprekers" en dan onderin op de knop "Als standaard instellen". De aansluiting aan de achterzijde van de PC moet nu werken. De hoofdtelefoon aansluiting is over het algemeen bestemd voor de extra front aansluiting, maar die is niet altijd bekabeld afgeleverd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...