Ga naar inhoud

Link in Outlook 2003 gaat naar Documenten op de C:\ schijf


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote="derkdejong"]als je ie gebruikt, kan je (in ie dus)via extra extra-internetopties-tabblad geavanceerd de standaardinstellingen terugzetten. doorgaans is daarmee een euvel als bij jou verholpen.[/quote] Dank je voor je antwoord, echter ik gebruik met veel plezier Opera als browser. Maar mijnsinziens ligt het neit aan de browser maar aan een instelling van Outlook. Dit denk ik omdat het alleen een link is die moeilijk doet. Een bijlage opent met het goede bestand. Ik kijk uit naar het volgende advies.
Link naar reactie
probeer deze eens: start-uitvoeren type: regsvr32 urlmon.dll geef enter of ga verkenner - extra - mapopties- bestandstypen ga naar geen (of nvt) internetsnelkoppeling klik geavanceerd selecteer open kies bewerken vul in bij toepassing die door de actie gestart wordt: rundll32.exe shdocvw.dll,OpenURL %l vink dde aan vul in bij toepassing: shdocvw vul in bij onderwerp: system klik ok klik ok klik toepassen klik sluiten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...